2011-01-25

我到底在做什麼?

這個問題浮現在我腦裏.
我還想知道我以前的人生跑那裏去了.
兩人間的問題隱藏起來了, 不代表它不存在.
我想要一個人靜一下...

2 則留言:

Unknown 提到...

真好, 你有自己的樓.
有空跟我們一齊吐苦水LA.
我沒有BB也沒有自己的家, 仲慘!
唉~~
Dada

ccddee 提到...

dada, 多謝探訪! 睇你點define 自己的家啦...我就覺得租或者買都係自己的家. 我地唔識投資, 錢擺在銀行無息, 供樓又要蝕息, 所以不如還晒佢先. 而家我地要再儲過錢正好俾多幾個月時間我地唔好諗ivf住, enjoy下生活先.

唔好灰心, 我地咁努力, 一定會有bb的! 一齊加油.